Welcome Back Log In Create Account

Mahlkonig EK43S si ... HiBrew

Salut
o sa radeti de mine si imi asum, sunt si incepator si am o combinatie de echipamente de coma ....
Am un Mahlkonig E43S productie 2021, utilizat vreo 2 ani, eu il am SH.
Il suspectez ca are cutite de filtru deoarece macina prea grosier pentru espresso chiar si pe 0 dar e super smecher la V60, de exemplu, unde trebuie 11 nivelul ca sa ne incadram intre 2 si 3 minute cu facutul a 200-250ml de cafea.
Am si un HiBrew 10pro ca am avrut sa iau Marzocco Linea Micra dar directoarea financiara nu mi-a dat buget. Mi-a spus sa iau ceva ieftin, sa vad cum ma acomodez, si apoi il vindem si cumparam Micra.

Dileme:
1. cum fac cu rasnita asta sa o pot folosi si de espresso? Teoretic sunt si cutite dedicate (o caciula de bani, evident) dar, in fapt, ma tem ca nu mai pot face V60 pentru ca va macina prea fin.
2. e penibil HiBrew sau .... e foarte penibil?
3. e mai bine sa schimb rasnita pe un E80 sau altceva mai de casa?

O zi faina!

Reply
In primul rând ne faci o poza la cuțite și îți spunem dacă sunt de brew sau espresso
WPM PRIMUS | J64V | Skywalker Alpha roaster + Roast Assistant & HiBean.

Reply
am nevoie de instructaj cum sa fac operatiunea ... si execut imediat. Ca am scos hopper-ul dar nu se vede nimic. De asemenea am desfacut partea din fata unde sunt doua suruburi mari dar tot nu se vede nimic.

(08-08-2026, 14:41)cyrusct82 Wrote: In primul rând ne faci o poza la cuțite și îți spunem dacă sunt de brew sau espresso

Reply
WPM PRIMUS | J64V | Skywalker Alpha roaster + Roast Assistant & HiBean.

Reply
Cutitele sunt all arounder, nu de filtru.
Bimodale, dar fara spargere in exces, cu o aroma de unimodal adica.
Nu ai cu ce sa le schimbi altceva, alea sunt...

https://www.mahlkoenig.com/products/ek43...-set-98-mm

Ca nu macina de espresso din vina cutitelor e discutabil, mai curand probleme de reglaj sau aliniere, s-a mai pomenit de asta la EK43.

Reply
oooooooooo
multumesc mult